سئو گوگل


به دنبال افزايش خود را در جستجوگرها در سال 2019؟ سعي کنيد اين ليست از، تکنيک هاي جستجوگرها آسان به درک عملي براي اندازه.


ترين ليست از تکنيک هاي سئو گوگل کاملا مبهم است.


 


ارسال محتواي بزرگ (؟)


ساختن برخي از لينک دهنده (؟؟)


بهينه سازي براي Rankbrain (. ؟؟؟!)


بله، درست است . * بازديد تماس را فشار دهيد *


در اين پست، ما انجام دور با ابهام و تمرکز بر تعداد انگشت شماري از تکنيک هاي SEO عملي که دريافت نتايج. برويم.


1. بهبود عناوين و شرح براي افزايش CTR


جستجوگرها است نه فقط در مورد رتبه بندي. نفس بريده * *


اجازه دهيد بگويم که شما رتبه # 1 براي يک کلمه کليدي با هزاران نفر از جستجو به صورت ماهيانه. شما خواهيد ترافيک مي کنيد مگر اينکه مردم در واقع در صفحه خود کليک کنيد در نتايج جستجو.


به همين دليل مهم است که به بهينه سازي براي کليک. اما چگونه؟ هاست چيست ؟


دو چيز اصلي را تحت تاثير قرار نرخ کليک خود را (CTR):


تگ عنوان


توضيحات متا


اين دو تگ HTML است که نشان مي دهد تا در نتايج جستجو مي .


توضيحات متا عنوان


. و آنها همه شما بايد با کليک بر روي را به نفع خود.


بنابراين شما نياز به آنها را به عنوان فريبنده که ممکن است با:


از جمله "قدرت" کلمات؛


USP شما ساخت از ابر؛


نشان دادن سود از ابر؛


هماهنگي آنها با قصد جستجو


اما در اينجا چيزي است: مهم نيست چقدر سخت شما سعي مي کنيد براي گرفتن اين حق، همه چيز را نمي خواهد هميشه کار کردن.


 اوقات مردم فقط نمي خواهد در سايت شما در نتايج جستجو کليک کنيد. و در آن نهفته فرصت:


پيدا کردن کلمات کليدي سئو براي که شما را در صفحه اول رتبه بندي


براي آنهايي که يک CTR کم کنيد


بهبود تگ عنوان و توضيحات از صفحات مرتبط


براي اين کار، استفاده از کلمات کليدي گزارش آلي در ahref سايت اکسپلورر استفاده ميکنيد.


اين گارش تمام کلمات کليدي که سايت خود را در رتبه نشان مي دهد.


حال حاضر، ما تنها در رتبه بندي اول صفحه علاقه مند هستيد به عنوان اين که در آن تلاش هاي ما خواهد تاثير قابل توجهي داشته باشد. بنابراين قبل از انجام هر چيز ديگري، اجازه دهيد اين گزارش براي رتبه بندي اول صفحه کنيد.


اجازه دهيد همچنين براي کلمات کليدي را با حجم جستجوي 200 يا بيشتر کنيد.


گزارش کلمات کليدي آلي شده است


که علف هرز خواهد کرد از کلمات کليدي با کمي به هيچ پتانسيل ترافيک.


لحظهاي. اين عدد دلخواه است. احساس رايگان براي استفاده آستانه بالاتر يا پايين تر.


در نهايت، ما شامل تمام ويژگي هاي SERP متعلق به.


 


SERP ويژگي هاي متعلق به


در حال حاضر، يک کپي از اين صفحه Google و واردات که CSV به زبانه برچسب "واردات اينجا."


 


برو به "نتايج" ورق و شما بايد چيزي شبيه به اين را ببينيد:


 


اين صفحات که در آن شما ايستاده به دست آوردن بيش از همه با بهبود CTR نشان مي دهد.


 


اينها کساني هستند شما بايد با هدف بهبود هستند.


 


لحظهاي. حتي اگر ما متعلق به کنار گذاشته ويژگي هاي SERP، اين مهم است که توجه داشته باشيد که حضور از ويژگي هاي SERP (به عنوان مثال، قطعه برجسته) در SERP مي توانيد CTR از نتايج آلي "عادي" را تحت تاثير قرار. علاوه بر اين، محاسبات در صفحه گسترده در ميانگين CTR است. به اين ترتيب، هميشه نتايج با کمي نمک و بررسي بيشتر قبل از تنظيم عناوين و شرح. ممکن است يک دليل قانوني براي کمتر از حد متوسط ??ويژگي هاي CTRS مانند حضور SERP يا اين واقعيت است که کلمه کليدي مارک وجود دارد. به ياد داشته باشيد که CTR بر اساس کليد واژه هاي کلمه کليدي متفاوت است.


خواندن توصيه مي شود: چگونه به سادگي کامل SEO عنوان برچسب (ما فرآيند 4 مرحله)


 


اينجا چيزي است که ورق مي کند به طور خلاصه:


 


به نظر مي رسد در CTR در حال حاضر براي تمام کلمات کليدي


مي يابد کساني که با CTRS پايين تر از حد متوسط ??داده رتبهي خود


محاسبه افزايش ترافيک بالقوه بايد به شما ضربه متوسط ??CTR


به عنوان مثال، تصور کنيد که ما يک صفحه که در رتبه فقط براي دو کلمات کليدي:


به طور متوسط ??CTR براي موقعيت # 1 ~ 27? براي کلمات کليدي بدون مارک در ايالات متحده و حدود 15 درصد براي موقعيت 2 #: اما در اينجا چيزي است.


 


بنابراين ما در حال انجام به خوبي زير به طور متوسط ??در اينجا.


 


اگر ما به نحوي مي تواند بهبود CTR براي ضربه زدن به طور متوسط، رياضي را بيشتر شبيه به اين:


 


که افزايش ترافيک از 176? است!


 


2. افزايش صفحات ضعيفي با لينک هاي داخلي


لينک هاي داخلي لينک دهنده از صفحات ديگر در همان وب سايت است.


 


کلمات آبي در اين جمله يک متن لينک لنگر داخلي به راهنماي ما را تشکيل دهند.


 


چرا آنها مهم هستند؟ از آنجا که آنها جريان "قدرت" در سراسر وب سايت خود را کمک کند.


 


همچنين بسياري معتقدند که مجريان لينک داخلي (قابل کليک کلمات) نفوذ، رتبه بندي گوگل. اين چيزي است که جان مولر گوگل است اما در چند مناسبت تاييد است.


 


ترين لينک انجام ارائه کمي از بافت اضافي را از طريق لنگر متن خود را.


3. اصلاح، آب لينک از صفحات مرده با لينک دهنده از دست داده


لينک دهنده هميشه آسان به دست آوردن. در واقع، آنها به ندرت مي باشد.


 


اگر شما زمان، تلاش، و احتمالا سرد لينک ساختمان پول نقد سخت به سر برد، آن را مي پردازد به اطمينان حاصل شود که آنها در حال به صفحات مرده اشاره نشده است. اين گونه پيوندها به طور موثر به هدر رفته.


 


براي اين کار، استفاده از بهترين ahref هاي لينک به اين گزارش، "سايت اکسپلورر استفاده ميکنيد.


4. استفاده از "روش واسطه" براي افزايش اقتدار "پول" صفحات


لينک ساختماني است آسان نيست، اما لينک ساختمان به "صفحات پول" مي تواند نزديک به غير ممکن احساس مي کنم.


 


تجارت الکترونيک صفحات محصول / دسته


صفحات فرود


سهامداران (نظرات، و غيره)


آجر "ñ" خدمات صفحه ملات


. همه آنها يک کابوس هستيد که آن را به پيوند ساختمان.


 


راه حل: استفاده از "روش جلاب."


 


آن مي رود چيزي شبيه به اين:


 


ايجاد يک قطعه از محتواي اطلاعاتي موضعي مربوط به (به عنوان مثال، يک پست وبلاگ)


ساخت لينک به


اضافه کردن لينک هاي داخلي از آن صفحه به "پول" در صفحه خود


در واقع، اين وبلاگ واسطه شود.


 


اين است که در واقع يک استراتژي SEO که ما در ahref استفاده براي افزايش صفحات فرود است.


5. قطعه بيشتر برجسته


آيا قطعه برجسته از نتايج جستجو را که شبيه به اين:


در سال 2016، ما 2 ميليون نتايج جستجو مورد مطالعه و متوجه شد که قطعه برجسته نشان مي دهد براي 12.3? از جستجوها. ما همچنين دريافتيم که 8.6 درصد از کليک به قطعه است.


6. تازه کردن محتواي موجود


گاهي اوقات محتوايي که استفاده به انجام خوبي در موتورهاي جستجو را متوقف به انجام اين کار.


 


مورد، ما را از ليست جستجو گوگل:


7. به دنبال فرصت محتواي کم حلق آويز


در سال 2018، ما تقريبا يک ميليارد صفحه وب قرار گرفت. اهميت سئو سايت ارتباط مثبت بين تعداد دامنه با اشاره به يک صفحه (لينک از وب سايت هاي شخصي) و ترافيک آلي يافت مي شود.


8. تبديل لغو اشاره به لينک


گاهي اوقات مردم کسب و کار شما بدون لينک دادن به شما اشاره کرد.


8. تبديل لغو اشاره به لينک


گاهي اوقات مردم کسب و کار شما بدون لينک دادن به شما اشاره کرد.


10. امکان استفاده از صفحات مرده رقباي شما براي ساخت لينک


اکثر وب سايت برخي از صفحات مرده، از جمله رقباي خود را.


 


و اگر صفحات مرده رقباي شما مربوطه (يا حداقل نيمه مربوطه) به کسب و کار شما هستند، و لينک دهنده، پس از آن دامنه را به نفع کساني لينک دهنده براي خودتان وجود دارد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : لينک ,صفحات ,صفحه ,کليدي ,کلمات ,سايت ,کلمات کليدي ,نتايج جستجو ,رتبه بندي ,صفحات مرده ,لينک دهنده ,براي کلمات کليدي ,اکسپلورر استفاده ميکنيد ,سايت اکسپلورر استفاده
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی باشگاه هواداران شبکه نسیم کارافرینان موفق آشپزی و غذا های مدرن روی خط آفتاب پهنه ی کویر مهدویت کتاب و رمان