سئو White Hat و Black Hat


تکنيک هاي سئو را مي توان به دسته بندي ها تقسيم کرد: تکنيک هاي کلاه سفيد ، مواردي که توسط موتورهاي جستجو قابل قبول بوده و روش هاي پيشنهادي براي بهبود رتبه بندي و تکنيک هاي کلاه سياه هستند ، آنهايي که فريبنده هستند و منجر به مجازات يا ممنوع شدن توسط موتورهاي جستجو مي شوند.


 


تکنيک هاي کلاه سفيد


استراتژي هاي سئو رايگان  فوق الذکر White Hat محسوب مي شود و ارزش افزوده اي را در SEO وب سايت ايجاد مي کند ، يک تجربه طراحي وب سايت عالي را ارائه مي دهد و مي تواند باعث افزايش رتبه ، ترافيک و فروش از Google و ساير موتورهاي جستجو شود.


 


تکنيک هاي کلاه سياه


اين تکنيک هاي بلک هات در گذشته براي دستيابي به رتبه هاي بالا به سرعت مورد استفاده قرار مي گرفت. با اين حال ، موتورهاي جستجو الگوريتم هاي خود را براي کشف چنين تکنيکي به روز کرده اند و دائماً از ماشين يادگيري براي کشف تکنيک هاي اسپم اضافي در نظر گرفته شده براي دستکاري SERPS استفاده مي کنند.


 


کشاورزي پيوند


خريد لينک


پيوندهاي فروش


محتوا و پيوندهاي پنهان


اسپم کلمه کليدي


پر کردن کليد واژه


ريسندگي تعرفه سئو  مقاله


عبا


استفاده از صفحات گيت و آينه


مخفي کردن پيوندها در وب سايت خود


خدمات SEO به درستي انجام شد


هنگامي که SEO به درستي انجام مي شود و در فرايند طراحي وب قرار مي گيرد ، خدمات SEO با ايجاد موتور دوستانه موتور جستجوگر وب ، تجربه کاربري بهتر و کمک شاياني به مشاغل در دستيابي به اهداف بازاريابي آنلاين خود ، به تجربه وب سايت مي افزايند.


 


درباره انجام   قيمت سئو سايت  جستجوگرها به معناي آن بيشتر بياموزيد.


آيا سئو را انجام مي دهد با اين حال ، برخي از مفاهيم کليدي سئو وجود دارد که متخصصان اين زمينه براي برقراري ارتباط واضح با طراحان تلاش مي کنند. اين مي تواند اصطکاک ايجاد کند و تصور شود که بيشتر وب سايتهاي با طراحي بسيار مناسب براي سئو بهينه نيستند.


 


در اينجا مروري بر آنچه در اين مقاله خواهيم نوشت:


 


ابتدا موبايل را براي Google طراحي کنيد ،


محتواي ساختار براي ديد ارگانيک ،


تمرکز خود را روي هدف کاربر (نه کلمات کليدي) ،


با پيوند داخلي ، سيگنال هاي مناسب ارسال کنيد ،


دوره خرابي در SEO SEO تصوير ،


مجازات هاي بازشو ،


آن را مانند شما بگوييد: جستجوي صوتي و دستياران.


اولين بار براي Google طراحي کنيد


امسال ، Google براي اولين بار در فهرست بندي وب سايت هاي موبايل قصد دارد:


 


الگوريتم هاي ما در نهايت در درجه اول از نسخه موبايل محتواي سايت براي رتبه بندي صفحات از آن سايت ، براي درک داده هاي ساخت يافته و نمايش نتايج از آن صفحات در نتايج ما استفاده مي کنند.


بنابراين ، چگونه اين وب سايتها در شرايط طراحي تأثير مي گذارد؟


خوب ، به اين معني است که وب سايت شما بايد پاسخگو باشد. طراحي پاسخگو در مورد قرار دادن عناصر در صفحه هاي مختلف نيست. اين در مورد قابليت استفاده است. اين امر مستم تغيير تفکر شما به سمت طراحي يک تجربه مداوم و با کيفيت بالا در چندين دستگاه است.


 


ساخت فرم هاي وب فراگير و در دسترس کار ساده اي نيست. در کتاب اخير ما ، "الگوهاي طراحي فرم" ، آدم نقره انواع فرم هاي خدمات ديجيتال ، محصولات و وب سايت ها را بررسي مي کند. يک راهنماي عملي براي افرادي که وب را طراحي و ايجاد مي کنند.


 


فهرست مطالب


پانل ويژگي ها


در اينجا مواردي وجود دارد که کاربران هنگام مراجعه به وب سايت به آنها اهميت مي دهند:


 


متن ها و تصاوير انعطاف پذير.


مردم بايد بتوانند تصاوير را مشاهده کنند و متن را بخوانند. هيچ کس دوست ندارد پيکسل ها را ببيند و اميدوار باشد که به چيزي که قابل خواندن يا تصويري باشد تبديل شود.


نقاط بازپرداخت براي تغييرات طراحي تعريف شده است (مي توانيد از طريق پرس و جوهاي رسانه CSS اين کار را انجام دهيد).


قادر به استفاده از وب سايت خود در همه دستگاه ها.


اين بدان معني است که بدون از بين رفتن نيمي از ويژگي ها يا داشتن دکمه هايي که کار نمي کنند ، مي توانيد از وب سايت خود در حالت عمودي يا حالت افقي استفاده کنيد.


شبکه اي از سايت سيال که هدف آن حفظ نسبت ها است.


ما در مورد چگونگي ايجاد  آموزش طراحي سايت يک وب سايت پاسخگو و قابل توجه به جزئيات نمي پردازيم زيرا اين موضوع اصلي نيست. با اين حال ، اگر مي خواهيد يک شيرجه عميق را در اين موضوع جالب بگذرانيد ، ممکن است يک کتاب Smashing 5 را پيشنهاد کنم؟


 


آيا نياز به يک بصري بتن داريد تا بتوانيد درک کنيد که چرا بايد از قسمت موبايل چيزهايي را که فکر مي کنيد فکر کنيد؟ استيفاني والتر تصويري عالي را براي بدست آوردن اين نکته فراهم کرد:


 


 


پيش نمايش بزرگ


خلاقيت محتواي صفحه هاي کوچکتر


محتواي شما بايد به همان اندازه طراحي شما پاسخگو باشد. اولين قدم براي پاسخگويي به محتوا براي کاربران شما ، درک رفتار و ترجيحات کاربر است.


 


محتوا بايد آنقدر پرچين باشد که کاربران براي خواندن اطلاعات بيشتر از آن حرکت کنند.


فکر کردن را از نظر متن متوقف کنيد. Gif هاي متحرک ، فيلم ها ، اينفوگرافيک ها همه انواع بسيار مفيدي از محتوا هستند که بسيار موبايل هستند.


عناوين خود را کوتاه و جذاب کنيد. شما بايد بازديد کنندگان را متقاعد کنيد که روي مقاله کليک کنند ، و ديواري از متن به آن دست نمي يابد.


دستگاه هاي مختلف گاهي مي توانند به معناي انتظارات مختلف يا نيازهاي متفاوت کاربر باشند. محتواي شما بايد آن را منعکس کند.


نکته سئو در مورد طراحي پاسخگو:


Google يک ابزار تست سازگار با موبايل ارائه مي دهد. اگرچه دقيق: اين ابزار به شما کمک مي کند تا استانداردهاي طراحي Google را رعايت کنيد ، اما به اين معني نيست که وب سايت شما براي يک تجربه تلفن همراه کاملاً بهينه شده است.


آزمايش کنيد که چگونه ربات Google وب سايت شما را با ويژگي "Fetch and Render" در کنسول جستجوي Google مشاهده مي کند. مي توانيد قالب هاي دسک تاپ و موبايل را تست کنيد تا ببينيد چگونه يک کاربر انساني و ربات گوگل سايت شما را مي بينند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,طراحي ,کنيد ,google ,موبايل ,بايد ,موتورهاي جستجو ,google طراحي ,پاسخگو باشد ,طراحي پاسخگو ,براي google ,براي google طراحي ,توسط موتورهاي جستجو
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پهنه ی کویر محمد تاج مزینانی - MTM Joshua وبلاگ شخصی مهدی صادقی پروانه بی بال در خیال پرواز تاریخ اسلام سایت سرگرمی تفریحی ifunsite.ir انجام تحلیل پایان نامه خبرهای برتر ورزشی